Середа, 24.04.2024, 17:38
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителя математики Вакуленко Олени Олексіївни

Категорії розділу
Для 5 класу [2]
Допоміжні матеріали у підготовці до уроків, деякі домашні завдання
Для 9 класу (алгебра) [5]
Для 9 класу (геометрія) [2]
Дидактичні матеріали [2]
Для 8 класу (алгебра) [3]
Олімпіади, МАН [2]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

На допомогу учням та вчителям

Головна » Статті » Дидактичні матеріали

Конспект уроку "Площа трикутника" 8 клас

Тема: Площа трикутника.

Мета: дидактична: закріпити знання учнями поняття «площа», повторити формули для обчислення площі прямокутника та паралелограма; сформулювати і довести теорему про площу трикутника; формувати вміння застосовувати вивчені формули до розв'язування задач;

            розвивальна: розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, вміння встановлювати зв'язки раніше вивченого з новим, вміння логічно, стисло й лаконічно викладати думки;

            виховна: виховувати інтерес до вивчення математики, сумлінність, дисципліну, звичку до систематичної розумової праці, комунікативність.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

 

Хід уроку

 

I. Організаційний етап

Перевірка готовності учнів до уроку, наявності на партах необхідного обладнання (олівець, лінійка), перевірка технічних засобів.

 

II. Перевірка домашнього завдання

Кілька учнів збирають зошити і перевіряють домашнє завдання, решта – виконують тестові завдання з подальшою самоперевіркою.

Тести

ІІІ. Формулювання мети і завдань уроку

Для створення ситуації, що допоможе учням зрозуміти ідею доведення теореми про площу трикутника, пропонуємо учням задачу.

Отже, тема уроку «Площа трикутника», мета уроку — подолання протиріччя, тобто вивчення формули для обчислення площі трикутника.

 IV. Актуалізація опорних знань

Виконання усних завдань

       

 V. Засвоєння знань

Після формулювання теореми та обговорення способу доведення, учням пропонуються запитання:

1.Чи існує трикутник, сторона якого є висотою? Як записати доведену формулу для площі такого трикутника?

2.Чи існує трикутник, всі висоти якого рівні? Як виражається висота цього трикутника через його сторону? Як записати формулу площі для такого трикутника?

3.На які фігури розбивається ромб всіма своїми діагоналями? Що ви знаєте про ці фігури? Як виражається площа ромба через площу цих трикутників?

У зошитах учні фіксують таку схему:

  VI. Формування первинних умінь

На слайді виконано рисунок до письмових задач, колективний розбір умови, розв'язання фіксується на дошці.

        

VII. Підведення підсумків уроку, оцінювання

Учні відповідають на запитання:

VIIІ. Домашнє завдання

     Опрацювати §6 пункт 28, № 28.2, 28.5, 2

Категорія: Дидактичні матеріали | Додав: elena29bondar (22.01.2016)
Переглядів: 401 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
uCoz