Назва прийому:Математичний крокодил.
Мета застосування прийому: активізувати пізнавальну діяльність учнів, сприяти кращому засвоєнню та закріпленню навчального матеріалу, зацікавити учнів до вивчення математики; розвивати уяву, творчі здібності, логічне мислення, вміння аналізувати, аргументувати, робити висновки; виховувати інтерес до математики, взаємоповагу, культуру думки і поведінки, здатність до переборення труднощів.
Етап уроку, де застосовується прийом:актуалізація опорних знань, підведення підсумків уроку.
Зміст нетрадиційного прийому: учитель роздає кільком учням ребуси. Після того, як учні розгадали їх, описують слово, яке було зашифроване, не називаючи його (можна використовувати ознаки, властивості, пов'язані величини тощо). Наприклад, для пояснення геометричних фігур можна використовувати такі властивості: усі сторони рівні; усі кути рівні; многокутник, у якого парна кількість сторін тощо.
Приклад картки з ребусом:
Обладнання, яке використовується:картки з ребусами.
Скільки хвилин уроку відводиться на застосування прийому: 5-7 хвилин.
|