Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
На допомогу учням та вчителям
У категорії матеріалів: 2 Показано матеріалів: 1-2 |
|
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Назва прийому:Математичний крокодил.
Мета застосування прийому: активізувати пізнавальну діяльність учнів, сприяти кращому засвоєнню та закріпленню навчального матеріалу, зацікавити учнів до вивчення математики; розвивати уяву, творчі здібності, логічне мислення, вміння аналізувати, аргументувати, робити висновки; виховувати інтерес до математики, взаємоповагу, культуру думки і поведінки, здатність до переборення труднощів.
Етап уроку, де застосовується прийом:актуалізація опорних знань, підведення підсумків уроку. |
Тема: Площа трикутника.
Мета: дидактична: закріпити знання учнями поняття «площа», повторити формули для обчислення площі прямокутника та паралелограма; сформулювати і довести теорему про площу трикутника; формувати вміння застосовувати вивчені формули до розв'язування задач;
розвивальна: розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, вміння встановлювати зв'язки раніше вивченого з новим, вміння логічно, стисло й лаконічно викладати думки;
виховна: виховувати інтерес до вивчення математики, сумлінність, дисципліну, звичку до систематичної розумової праці, комунікативність.
Тип уроку: засвоєння нових знань. |
|
|
| | |